انجمن علمی و آموزشی معلمان ریاضی استان آذربایجان‌ غربی

انجمن علمی و آموزشی معلمان ریاضی استان آذربایجان‌ غربی

.: ریاضیات شانه بر زلف پریشان عالم است :.
انجمن علمی و آموزشی معلمان ریاضی استان آذربایجان‌ غربی

انجمن علمی و آموزشی معلمان ریاضی استان آذربایجان‌ غربی

.: ریاضیات شانه بر زلف پریشان عالم است :.

. اوقات شرعی ارومیه

اوقات شرعی ارومیه در سال ۱۳۹۲

برای دریافت اوقات شرعی ارومیه در سال ۱۳۹۲ 

در قالب یک فایل PDF روی آیکن زیر کلیک کنید.

 

 

 منبع:مرکز تقویم مؤسسه ژئوفیزیک دانشگاه تهران

 

 همچنین شما می‌توانید از منوی اوقات شرعی وبلاگ، برای ملاحظه اوقات شرعی ارومیه و دیگر مراکز استان‌ها استفاده کنید.

نظرات 2 + ارسال نظر
وحید دوشنبه 7 مرداد 1392 ساعت 12:04 ق.ظ http://www.aparat.com/v/Q1qTs

سلام آقای حضرلو خسته نباشین. من شاگرد شما بودم،یه فیلم کوتاه درست کردم برای مسابقه رایتل میخواستم ببینینش و امتیاز بدن خیلی ممنون میشم با تشکر http://www.aparat.com/v/Q1qTs

با آرزوی موفقیت برای آقای وحید جوادی دانش آموز مستعد و پرتلاش.

امیر پنج‌شنبه 20 تیر 1392 ساعت 06:59 ب.ظ

با سلام و خسته نباشید و تشکر از وبلاگ خوبتان همکار گرامی و همچنین تبریک ماه مبارک رمضان
حقیر سامانی پور هستم معلم ریاضی
سوالی از حضورتان داشتم اونم این که بنده چند روز پیش در حال گشت و گذار در اینترنت بودم که به یک نرم افزار آزمون ساز برخوردم که اسمش آزمون ساز حکیم بود به سایتش مراجه کردم و مشخصاتش رو خوندم و مهمترین نکته ای که واسم جالب بود این بود که نوشته بود تنها نرم افزار آزمون ساز بازاره که خروجی آزمونش ورده آخه قبلا نرم افزار هایی رو دیده بودم ولی هیچکدوم ورد نبود به خاطر همین تصمیم گرفتم قبل از اینکه اون رو بخرم یه کم راجع به این نرم افزار تحقیق کنم به خاطر همین مساله مزاحم شما شدم ببینم شما تا حالا این نرم افزار رو از نزدیک دیدید یا چیزی راجع بهش شنیدید که چه طور کار میکنه؟

با سلام
جناب آقای سامانی پور از ابراز لطف و اعتمادتان سپاسگزارم ، متاسفانه در مورد این نرم افزار اطلاعاتی ندارم .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد