انجمن علمی و آموزشی معلمان ریاضی استان آذربایجان‌ غربی

انجمن علمی و آموزشی معلمان ریاضی استان آذربایجان‌ غربی

.: ریاضیات شانه بر زلف پریشان عالم است :.
انجمن علمی و آموزشی معلمان ریاضی استان آذربایجان‌ غربی

انجمن علمی و آموزشی معلمان ریاضی استان آذربایجان‌ غربی

.: ریاضیات شانه بر زلف پریشان عالم است :.

. همایش مجمع عمومی انجمن معلمان ریاضی استان آذربایجان غربی


همایش مجمع عمومی انجمن معلمان ریاضی استان آذربایجان غربی

همایش یکروزه ی انجمن معلمان ریاضی استان شامل « کارگاه تخصصی » و « جلسه ی مجمع عمومی »  با حضور نزدیک به 300 نفر از معلمان ریاضی مقطع متوسطه ی اول و دوم استان به تاریخ 13 خرداد 95 ، در سالن امام علی(ع) شهر ارومیه برگزار شد.

در ابتدا پس از پخش تلاوت قرآن و سرود جمهوری اسلامی؛ جناب آقای دکتر رفعت نشان ریاست انجمن در سخنان کوتاهی ضمن خوش آمد گویی به فعالیت ها و اهداف انجمن اشاره کردند.

کارگاه تخصصی ریاضی تحت عنوان « رویکردی دیگر در آموزش مقاطع مخروطی » یکی از برنامه های اصلی همایش بود که توسط استاد قاسمی « سرگروه محترم ریاضی استان و مدرس شبکه ی آموزش سیما » با ارائه مطالب مربوطه با تصاویر و نمودارهای متنوع و متحرک به شکلی جالب و جذاب اجرا و نیز به سوالات مطرح شده پاسخ داده شد.

در ادامه بعد از تنفسی کوتاه، جلسه ی مجمع عمومی انجمن که دیگر برنامه اصلی این همایش بود با سخنان جناب آقای جوادی دبیر انجمن آغاز شد. در این جلسه، ابتدا با پیشنهاد معلمان و حاضرین در جلسه ، مبلغ حق عضویت سالانه برای دوره ی جدید 250 هزار ریال به تصویب رسید. و پس از شرح فعالیت ها ، اهداف و همچنین مشکلات انجمن توسط دبیر محترم انجمن؛ از داوطلبان عضویت برای دوره جدید شورای اجرایی و بازرسین ثبت نام بعمل آمد. که بعد از رای گیری و شمارش آرا ، افراد زیر به عنوان اعضای اصلی و علی البدل شورای اجرایی و بازرسین انجمن برای دوره جدید انتخاب شدند:

آقایان غلامرضا رفعت نشان، غلامرضا خضرلوی اقدم، فرزاد جوادی، مهران قاسمی، مهرداد حیدروند، حمید فولادی، علیرضا الوانی، رضا پورهاشم، آوات تلاج ، کاوه عباس نژاد و سرکار خانم افسانه حیدردوست .

در انتهای جلسه به هر یک از شرکت کنندگان در همایش گواهی های « حضور در جلسه ی تخصصی » و « شرکت در جلسه ی مجمع » و همچنین یک جلد کتاب تحت عنوان « ریاضیات گسسته و جبر و احتمال» از کتاب های انتشارات مبتکران اهدا شد.

از تمامی افرادیکه در برگزاری این همایش سعی و همکاری نمودند و همچنین از کلیه ی همکاران ارجمندی که از شهرهای مختلف استان در این همایش شرکت کردند تشکر و قدردانی می شود . امید که همه ی عزیزان کاستی های موجود در برگزاری همایش را بر ما ببخشند.

از مساعدت و همکاری مسئولین محترم در اداره کل آموزش و پرورش استان ، اداره آموزش و پرورش ناحیه 1 و 2 ارومیه و انشارات مبتکران نیز کمال تشکر را داریم.

در خاتمه یادآور می شود که فایل محتوای ارائه شده در این همایش بزودی از طریق سایت و گروه انجمن در اختیار علاقه مندان قرار داده خواهد شد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد