انجمن علمی و آموزشی معلمان ریاضی استان آذربایجان‌ غربی

انجمن علمی و آموزشی معلمان ریاضی استان آذربایجان‌ غربی

.: ریاضیات شانه بر زلف پریشان عالم است :.
انجمن علمی و آموزشی معلمان ریاضی استان آذربایجان‌ غربی

انجمن علمی و آموزشی معلمان ریاضی استان آذربایجان‌ غربی

.: ریاضیات شانه بر زلف پریشان عالم است :.

. ۱۵ تیر ماه ؛ پایان ثبت نام دانش آموزان دوره متوسطه در مدارس

 

معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش وپرورش خبر داد:
۱۵ تیر ماه ؛ پایان ثبت نام دانش آموزان دوره متوسطه در مدارس

  

 معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش وپرورش ۱۵ تیر ماه را آخرین مهلت ثبت نام دانش آموزان دوره متوسطه دردبیرستان ها و هنرستان ها توصیف کرد.

 به گزارش مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش وپرورش ابراهیم سحرخیز ، صبح امروز درگردهمایی معاونان آموزش متوسطه آموزش وپرورش استانهای سراسر کشور با تبریک فرارسیدن ماه رجب و سالروز آزادسازی خرمشهر ، اظهار کرد : سوم خرداد روزی بود که اقتدار ایران اسلامی را نشان داد وعجز و ناتوانی دشمن را نمایان کرد.

 وی با اشاره به نشست های تشریح و هماهنگی سیاستهای تحولی آموزش وپرورش در سال ۹۱ که در ایام فروردین با حضور دکتر حاجی بابایی برگزار شد، افزود: تخصصی گرایی امسال در دوره متوسطه مدنظر قرار گرفته است وباید نیروها براساس تخصص های خود در کلاسهای درس ساماندهی شوند.

 سحرخیز با یادآوری بخشنامه نحوه ثبت نام دانش آموزان پایه اول متوسطه ، تصریح کرد: تا ۱۵ تیر ماه تمام دانش آموزان دوره متوسطه و هنرستان باید در مدارس ثبت نام شوند که بر این اساس مدارس موظفند تا پایان خرداد ماه، نتایج امتحانات دانش آموزان را ارائه کرده و همراه با آن نمون برگ تحصیلی را نیز در اختیار دانش آموزان پایه اول متوسطه قرار دهند.

 معاون آموزش متوسطه با اعلام اینکه ستاد ثبت نام هر استان مسوول پیگیری اجرای این بخشنامه است، ادامه داد: تمام مدارس خاص اعم از شاهد، استعدادهای درخشان، هیأت امنایی و... باید تا ۱۵ تیرماه تمام دانش آموزان مدنظر خود را ثبت نام کنند.

 وی در پایان با اشاره به اصلاح آیین نامه آموزشی دوره متوسطه ، خاطرنشان کرد: آیین نامه پایه اول متوسطه از این پس به صورت سالی واحدی برگزار خواهد شد و دانش آموزان این پایه فرصت دارند دروسی را که در آن نمره لازم را کسب نمی کنند در شهریور ، مهر و دی ماه مجددا امتحان دهند و در مهرماه نیز می توانند وارد پایه بالاتر شوند. 

  منبع:medu.ir

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد