انجمن علمی و آموزشی معلمان ریاضی استان آذربایجان‌ غربی

انجمن علمی و آموزشی معلمان ریاضی استان آذربایجان‌ غربی

.: ریاضیات شانه بر زلف پریشان عالم است :.
انجمن علمی و آموزشی معلمان ریاضی استان آذربایجان‌ غربی

انجمن علمی و آموزشی معلمان ریاضی استان آذربایجان‌ غربی

.: ریاضیات شانه بر زلف پریشان عالم است :.

. برترین‌های دوازدهمین دوره مسابقات آزمایشگاهی و کارگاه رایانه

 برترین‌های دوازدهمین دوره مسابقات کشوری «آزمایشگاهی و کارگاه رایانه» مشخص شدند

 

 اسامی برترین‌های دوازدهمین دوره مسابقات کشوری آزمایشگاهی و کارگاه رایانه به میزبانی استان قزوین اعلام شد.   

 

 به گزارش مرکز اطلاع‌رسانی و روابط‌عمومی وزارت آموزش و پرورش، نتیجه این مسابقات که در ۴ مرحله مدرسه‌ ـ منطقه ـ استان و کشور با  شرکت ۲۵۰ هزار دانش‌آموز در مرحله اولیه در سطح مدارس برگزار شد، معرفی ۲۵۶ دانش‌آموز به مرحله کشوری بود که این تعداد از پنجم لغایت هشتم مردادماه در شهر قزوین با یکدیگر به رقابت پرداختند.

 براساس این گزارش، هر مرحله از مسابقات در ۴ رشته فیزیک، شیمی، زیست شناسی و رایانه برگزار شد که در پایان ۲۴ نفر به تفکیک مدارس خاص و عادی به عنوان دانش‌‌آموزان برتر معرفی شدند.

 گفتنی است؛ در مراسم اختتامیه این مسابقات، ابراهیم سحر خیز معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش، با برشمردن اهمیت علوم تجربی، امور عملی و آزمایشگاهی و مهارت‌آموزی به دانش‌آموزان اظهار امیدواری کرد: با برنامه‌های در نظر گرفته شده آزمایشگاه های مدارس و تجهیزات مربوط به آن ساماندهی گردد.

 شایان ذکر است؛ در پایان مراسم جوایزی به رسم یادبود به ۲۴ دانش‌آموز برتر این مسابقات اهدا شد.


 براساس این گزارش، خدیجه دستجائی فراهانی از قم، احسان غلامی از قزوین و  نسترن صلواتی محمدی از شهر تهران نفرات برگزیده مسابقات آزمایشگاهی زیست‌شناسی در بخش مدارس عادی هستند و همچنین مهدیه بیاتی از مرکزی، الهه فولادوند از شهر تهران و فرزاد عابدی از اصفهان نفرات برگزیده مسابقات آزمایشگاهی فیزیک در بخش مدارس عادی هستند.

 این گزارش می‌افزاید: عطیه فرخزاده از شهر تهران، علی‌اکبر زاده شمس‌آبادی از یزد و محمدمهدی کبائربان از اصفهان نفرات برگزیده مسابقات آزمایشگاهی شیمی در بخش مدارس عادی و   رضا کیائی مقدم از خراسان‌جنوبی، نسیم حسین‌پور جاهدنیا از آذربایجان‌شرقی و  وحید رضازاده از کرمان نفرات برگزیده مسابقات کارگاهی رایانه‌نظری در بخش مدارس عادی هستند.

 گفتنی است، در بخش مدارس خاص نفرات برگزیده مسابقات آزمایشگاهی زیست‌شناسی عبارتند از: مرضیه آتشکران از قزوین، ساجده زارع از یزد و علیرضا سیف‌اله‌زاده از آذربایجان غربی و در بخش مسابقات آزمایشگاهی فیزیک نفرات اول تا سوم سعید امیر فرهنگی از آذربایجان‌شرقی،‌ فرید کاظمیان از خراسان شمالی و علیرضا حسین‌زاده از مازندران تشکیل می‌دهند.

 شایان ذکر است، سینا نشاطی از یزد،‌ میلاد فیضی شعار از همدان و سروش ارایی از اصفهان در سری مسابقات آزمایشگاهی شیمی در بخش مدارس خاص و همچنین رضا ورمزیاری از آذربایجان غربی،‌ آرمین اسکندری نسب از کرمان و مرتضی طالبی از قزوین رتبه‌های اول تا سوم مسابقات کارگاهی رایانه نظری را تشکیل می‌‌دهند.

منبع:medu.ir

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد