انجمن علمی و آموزشی معلمان ریاضی استان آذربایجان‌ غربی

انجمن علمی و آموزشی معلمان ریاضی استان آذربایجان‌ غربی

.: ریاضیات شانه بر زلف پریشان عالم است :.
انجمن علمی و آموزشی معلمان ریاضی استان آذربایجان‌ غربی

انجمن علمی و آموزشی معلمان ریاضی استان آذربایجان‌ غربی

.: ریاضیات شانه بر زلف پریشان عالم است :.

. اعلام نتایج آزمون تعیین اولویت استخدامی شنبه اول مرداد ماه

       رئیس مرکز سنجش وزارت آموزش و پرورش اعلام کرد:   

 

   نتایج آزمون تعیین اولویت استخدامی نیمه اول مرداد ماه از طریق  

 

    سایت اداره کل  آموزش و پرورش استان‌ها اعلام می‌شود.

 

 رئیس مرکزسنجش ‌وزارت آموزش‌وپرورش گفت: در اجرای تبصره ۷ماده ۱۷قانون الحاق ۳ماده و ۲تبصره به قانون تعیین‌ تکلیف معلمین حق‌التدریس و آموزشیاران نهضت سوادآموزی مصوب ۷/۱۰/۸۹ مجلس شورای اسلامی و به منظور تعیین تکلیف افراد مشمول ماده مذکور با رعایت کلیه قوانین و مقررات مربوط آزمون تعیین اولویت استخدام معلمان حق التدریس و آموزشیاران نهضت سواد آموزی  در تاریخ ۳/۴/۹۰ برگزار شد که  نتایج این آزمون صبح روز شنبه ۱/۵/۹۰ از  طریق سایت اداره کل آموزش و پرورش استان‌ها اعلام می‌شود.

 به گزارش مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش، عبدالامیر عرفی گفت: حدنصاب نمره قبولی در این آزمون  کسب ۵۰ درصد امتیازات نمره کتبی عمومی و تخصصی که براساس سابقه کار اعم از حق‌التدریس، نهضت سوادآموزی و یا شرکت خدمات آموزشی می‌باشد موثر است.

 لازم به ذکر است آن دسته از پذیرفته‌شدگان این آزمون که از بین آموزشیاران نهضت سوادآموزی می‌باشند در اولویت استخدام قرار گرفته و در صورت عدم قبولی کماکان به صورت آموزشیار مشغول به کار خواهندبود.

 وی در ادامه اظهار داشت: کلیه  شرکت‌کنندگان در آزمون در کسب  امتیاز حدنصاب، در صورت نیاز وزارت آموزش و پرورش به شکل معلم حق‌التدریس به کار گرفته و در اولویت استخدام خواهندبود.

 

  نحوه اعلام نتایج آزمون تعیین اولویت استخدامی

 رئیس مرکز سنجش وزارت آموزش و پرورش از نحوه اعلام نتایج آزمون تعیین اولویت استخدامی معلمان حق‌التدریس و آموزشیاران نهضت سوادآموزی خبر داد.

 عبدالامیر عرفی اظهار داشت: داوطلبان شرکت‌کننده در این آزمون از روز شنبه ۱/۵/۹۰ با مراجعه به سایت آموزش و پرورش استان محل آزمون خود و وارد کردن شماره کد داوطلبی می‌توانند نسبت به نتیجه آزمون اطلاع یابند.

 گفتنی است برای رویت اعلام نتایج و دسترسی آسان  به سایت استان‌ها،  می‌توانید از طریق ورود به سایت وزارت آموزش و پرورش به آدرس اینترنتی:  www.medu.ir  به لینک مربوط به استان‌ها مراجعه و از این طریق به نتایج آزمون دسترسی پیدا کنید.

 منبع:medu.ir

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد