انجمن علمی و آموزشی معلمان ریاضی استان آذربایجان‌ غربی

انجمن علمی و آموزشی معلمان ریاضی استان آذربایجان‌ غربی

.: ریاضیات شانه بر زلف پریشان عالم است :.
انجمن علمی و آموزشی معلمان ریاضی استان آذربایجان‌ غربی

انجمن علمی و آموزشی معلمان ریاضی استان آذربایجان‌ غربی

.: ریاضیات شانه بر زلف پریشان عالم است :.

. گزارش همایش انجمن معلمان ریاضی استان

 همایش یک روزه انجمن علمی آموزشی معلمان ریاضی استان آذربایجان غربی روز دوشنبه ۲۲/۶/۸۹  با حضور بیش از ۷۰ نفر از همکاران ، دانشجویان و استادان در دانشگاه ارومیه (پردیس نازلو) برگزار شد .  

 این همایش که در آن همکاران ارجمندی از ناحیه ۱ و ۲ ارومیه و شهرهای خوی ، مهاباد ، میاندوآب ، نقده و نیز از انجمن علمی آموزشی معلمان ریاضی استان آذربایجان شرقی و دانشجویان مراکز تربیت معلم ، دانشگاه و همچنین اساتید دانشگاه حضور داشتند ؛ از ساعت ۹ صبح شروع و در ساعت ۱۰ : ۱۷ عصر به کار خود پایان داد . 

 در این همایش طبق برنامه تنظیم شده اساتید ارجمند  پروفسور مگردیچ تومانیان ، پروفسور مهدی بهزاد ، پروفسور امیدعلی شهنی‌کرم زاده ، دکتر محمد جلودار‌ممقانی ، پروفسور اسماعیل بابلیان و خانم‌دکتر نسیم اصغری به ترتیب در مورد موضوعات :  مشتق توابع گسسته ، افسانه پادشاه و ریاضی‌دان ، چرا باید هندسه به مدرسه باز‌گردد! ، آجر فرش‌های صفحه ، نمایش اعداد در مبناهای مختلف و کاربرد آنها در رایانه  و  مدل‌های آموزشی به ایراد سخن و ارائه مقاله پرداختند ؛ که با استقبال بیش از حد شرکت کنندگان در همایش  و دیگر علاقه‌مندان قرار گرفت . 

 انجمن علمی آموزشی معلمان ریاضی استان آذربایجان غربی از قبول دعوت اساتید محترم ، از همکاری و مساعدت‌های مسئولین محترم برگزار کننده چهل و یکمین کنفرانس بین‌المللی ریاضی ایران در دانشگاه ارومیه و نیز از حضور تمامی همکاران ارجمند از شهرهای مختلف استان ، همکاران محترم انجمن علمی آموزشی معلمان ریاضی استان آذربایجان شرقی و دیگر شرکت‌کنندگان کمال تشکر را دارد و امیدوار است که کاستی‌ها را ببخشند .  

  

 در ضمن به بعضی از مقالات ارائه شده در این همایش از طرف اساتید ارجمند اجازه تکثیر داده شد ؛ که لینک دریافت آن‌ها در زیر می‌آید .

   . چرا باید هندسه به مدرسه بازگردد! (Power Point،۴۱۰۴KB)

  .  آجر فرش‌های صفحه (Power Point،۳۴۳۱KB)

  . نمایش اعداد در مبناهای مختلف و کاربرد آنها در رایانه (PDF،۲۳۸KB) 

 

  برای دریافت عکس‌هایی از همایش اینجا کلیک کنید .

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد