انجمن علمی و آموزشی معلمان ریاضی استان آذربایجان‌ غربی

انجمن علمی و آموزشی معلمان ریاضی استان آذربایجان‌ غربی

.: ریاضیات شانه بر زلف پریشان عالم است :.
انجمن علمی و آموزشی معلمان ریاضی استان آذربایجان‌ غربی

انجمن علمی و آموزشی معلمان ریاضی استان آذربایجان‌ غربی

.: ریاضیات شانه بر زلف پریشان عالم است :.

. عجیب ترین سوالات کاربران از مایکروسافت

  عجیب‌ترین سوالاتی که کاربران کامپیوتری از مرکز مشاوره مایکروسافت پرسیده‌اند : 

  

کاربر : کامپیوتر می‌گوید هر کلیدی را (any keys) فشار دهید اما من نمی‌توانم دکمه any را روی کیبوردم پیدا کنم.  

--------------------
مرکز مشاوره : روی آیکن My Computer در سمت چپ صفحه کلیک کن.
کاربر : سمت چپ شما یا سمت چپ من؟
--------------------
مرکز مشاوره : روز خوش، چه کمکی از من برمیاد؟
کاربر : سلام... من نمی تونم پرینت کنم.
مرکز مشاوره : میشه لطفاً روی Start کلیک کنید و...
کاربر : گوش کن رفیق؛ برای من اصطلاحات فنی نیار! من بیل گیتس نیستم، لعنتی!
--------------------

کاربر : پسر 14 ساله من برای کامپیوتر رمز گذاشته و حالا من نمی‌توانم وارد آن شوم.
مرکز مشاوره : رمز آن را فراموش کرده؟
کاربر : نه آن را به من نمی‌گوید چون با من لج کرده.

--------------------
مرکز مشاوره : مشکل شما به خاطر نرم افزار اسپای ویری‌است که روی دستگاهتان نصب شده(اسپای در انگلیسی به معنی جاسوس است)
کاربر : اسپای!؟ ببینم یعنی او می تواند از داخل مانیتور وقتی لباس عوض می کنم من را ببیند؟
--------------------
کاربر : ماوس پد من سیم ندارد!
مرکز مشاوره : من فکر کنم متوجه منظور شما نشدم. ماوس پد شما قرار نیست سیمی داشته باشد.
کاربر : پس چگونه می تواند ماوس را پیدا کند؟ یعنی وایرلس است؟
--------------------
مرکز مشاوره : چه نوع کامپیوتری دارید؟
کاربر : یک کامپیوتر سفید...
--------------------
کاربر : سلام، من «سلین» هستم. نمی تونم دیسکتم رو دربیارم. 

مرکز مشاوره : سعی کردین دکمه رو فشار بدین؟ 

کاربر : آره ولی اون واقعاً گیر کرده.
مرکز مشاوره : این خوب نیست، من یک یادداشت آماده می کنم...
کاربر : نه... صبر کن... من هنوز نذاشتمش تو درایو... هنوز روی میزمه.. ببخشید... 

--------------------
کاربر :
من نمی‌توانم کانال های تلویزیون را با مونیتورم عوض کنم. 

-------------------- 

کاربر : من با یک نفر در اینترنت آشنا شدم می‌توانید شماره تلفن او را برای من پیدا کنید. 

-------------------- 

کاربر : اینترنت من کار نمی کند؟ 

مرکز مشاوره : مودم را وصل کرده‌اید ، همه سیم های کامپیوتر را چک کرد‌ه‌اید؟ 

کاربر : نه الان فقط مانیتور جلوی من است هنوز کامپیوتر و مودم را از جعبه در نیاورده ام!  

--------------------

کاربر : سلام، عصرتون بخیر، من مارتا هستم، نمی تونم پرینت بگیرم. هر دفعه سعی می کنم میگه : «نمی تونم پرینتر رو پیدا کنم» من حتی پرینتر رو بلند کردم و جلوی مانیتور گذاشتم ، اماکامپیوتر هنوز میگه نمی تونه پیداش کنه... 

--------------------
کاربر : من توی پرینت گرفتن با رنگ قرمز مشکل دارم... 

مرکز مشاوره : آیا شما پرینتر رنگی دارید؟ 

کاربر : نه. 

--------------------
مرکز مشاوره : الآن روی مانیتورتون چیه خانوم؟  

کاربر : یه خرس Teddy که دوستم از سوپرمارکت برام خریده.  

--------------------

مرکز مشاوره : و الآن F8 رو بزنین. 

کاربر : کار نمی کنه. 

مرکز مشاوره : دقیقاً چه کار کردین؟ 

کاربر : من کلید F رو 8 بار فشار دادم همونطور که بهم گفتید، ولی هیچ اتفاقی نمی افته...
--------------------
کاربر : کیبورد من دیگه کار نمی کنه.
مرکز مشاوره : مطمئنید که به کامپیوترتون وصله؟
کاربر : نه، من نمی تونم پشت کامپیوتر برم. 

مرکز مشاوره : کیبوردتون رو بردارید و 10 قدم به عقب برید. 

کاربر : باشه.
مرکز مشاوره : کیبورد با شما اومد؟ 

کاربر : بله
مرکز مشاوره : این یعنی کیبورد وصل نیست. کیبورد دیگه ای اونجا نیست؟
کاربر : چرا، یکی دیگه اینجا هست. اوه... اون یکی کار می کنه! 

--------------------
مرکز مشاوره : رمز عبور شما حرف کوچک a مثل apple، و حرف بزرگ V مثل Victor، و عدد 7 هست.
 کاربر :
اون 7 هم با حروف بزرگه؟ 

--------------------
یک کاربر نمی تونه به اینترنت وصل بشه... 

مرکز مشاوره : شما مطمئنید رمز درست رو به کار بردید؟ 

کاربر : بله مطمئنم. من دیدم همکارم این کار رو کرد. 

مرکز مشاوره : میشه به من بگید رمز عبور چی بود؟ 

کاربر : پنج تا ستاره.  

--------------------
مرکز مشاوره : چه برنامه آنتی ویروسی استفاده می کنید؟
کاربر :  
Netscape 

مرکز مشاوره : اون برنامه آنتی ویروس نیست. 

کاربر : اوه، ببخشید...  Internet Explorer  

-------------------- 

کاربر : من یک مشکل بزرگ دارم. یکی از دوستام یک Screensaver روی کامپیوترم گذاشته، ولی هربار که ماوس رو حرکت میدم، غیب میشه! 

--------------------
مرکز مشاوره : مرکز خدمات شرکت مایکروسافت، می تونم کمکتون کنم؟ 

کاربر : عصرتون بخیر! من بیش از 4 ساعت برای شما صبر کردم. میشه لطفاً بگید چقدر طول میکشه قبل از اینکه بتونین کمکم کنید؟
مرکز مشاوره : آآه..؟ ببخشید، من متوجه مشکلتون نشدم؟ 

کاربر : من داشتم توی Word کار می کردم و دکمه Help رو کلیک کردم بیش از 4 ساعت قبل. میشه بگید کی بالاخره کمکم می کنید؟ 

--------------------
مرکز مشاوره : چه کمکی از من برمیاد؟  

کاربر : من دارم اولین ایمیلم رو می نویسم. 

مرکز مشاوره : خوب، و چه مشکلی وجود داره؟ 

کاربر : خوب، من حرف a رو دارم، اما چطوری دورش دایره بذارم؟ 

--------------------
مرکز مشاوره : لطفا روی My Computer ،کلیک کنید. 

کاربر : من فقط کامپیوتر خودم را دارم کامپیوتر شما پیش من نیست.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد