انجمن علمی و آموزشی معلمان ریاضی استان آذربایجان‌ غربی

انجمن علمی و آموزشی معلمان ریاضی استان آذربایجان‌ غربی

.: ریاضیات شانه بر زلف پریشان عالم است :.
انجمن علمی و آموزشی معلمان ریاضی استان آذربایجان‌ غربی

انجمن علمی و آموزشی معلمان ریاضی استان آذربایجان‌ غربی

.: ریاضیات شانه بر زلف پریشان عالم است :.

. گزارش اجمالی اجلاس اتحادیه انجمن های معلمان ریاضی،تبریز ۸۹

به نقل از سایت انجمن علمی و آموزشی معلمان ریاضی استان آذربایجان غربی 

 =================================================== 

 

گزارش اجمالی اجلاس دو روزه اتحادیه نمایندگان انجمن‌های علمی و آموزشی معلمان ریاضی استان‌های ایران

پنجم و ششم خردادماه ۱۳۸۹- تبریز

این نشست با حضور ۵۳ نفر از اعضای اتحادیه و انجمن های علمی و آموزشی معلمان ریاضی استانهای کشور در محل مرکز آموزش نیروی انسانی  شهید رجایی تبریز برگزار گردید که اهم فعالیت های انجام گرفته در این اجلاس به شرح زیر خدمت عزیزان ارائه می گردد. 

 مدعوین محترم از صبح روز سه شنبه مورخه ۴/۳/۸۹  پذیرش شدند و اکثر میهمانان دعوت شده در بعد از ظهر همان روز به محل اجلاس رسیدند و مورد استقبال عوامل و اعضای شورای اجرایی انجمن ریاضی استان آذربایجان شرقی قرار گرفتند. و بقیه مدعوین در استانهای همجوار روز چهار شنبه در محل اجلاس حاضر شدند این اجلاس راس ساعت ۳۰/۸  در محل سالن اجتماعات مرکز با تلاوت آیاتی چند از کلام ا... مجید توسط قاری برجسته استان آقای علی نژاد شروع گردید و سپس با نواختن سرود ملی کشور عزیزمان رسما مراسم اجلاسیه شروع گردید.

در ابتدا آقای دکتر توکلی دبیر انجمن ریاضی استان آذربایجان شرقی ضمن خوش آمد گویی به شرکت کنندگان در این اجلاس به اهمیت این اجلاس و اهم فعالیت های انجمن ریاضی استان پرداختند سپس از طرف اداره کل آموزش و پرورش استان جناب آقای اسماعیلی معاونت محترم آموزش متوسطه ضمن خوش آمد گویی به شرکت کنندگان در این اجلاس سخنان مبسوطی را در باب اهمیت و کارهای انجمن های علمی و آموزشی ارائه نمودند ...

در ادامه این اجلاس جناب آقای دکتر نژاد دهقان از اساتید برجسته ریاضی از دانشگاه تبریز به سخنرانی علمی در این اجلاس پرداختند و به اهم موارد مشکل دار مفاهیم و تعاریف ریاضی که دانشجویان در دانشگاهها با ان مواجهه هستند اشاره نمودند.

در ادامه برنامه ها جناب آقای اسماعیل یزدانی دبیر اتحادیه گزارش اجمالی از کارهای انجام گرفته اتحادیه و کار هایی که قرار است در این اجلاس در مورد آنها تصمیم گیری گردد توضیحاتی را ارائه نمودند و ...

 طبق برنامه قبلی قرار بود جناب آقای اسدی گرما رودی ریاست محترم مرکز آموزش نیروی انسانی و آمار و فن آوری وزارت آموزش و پرورش در اجلاس حضور یابند که بنا به گفته روابط عمومی ایشان نتوانستند در این اجلاس حضور یابند.

 مدعوین قرار بود از خانه ریاضی استان بازدید نمایند که با اعلام مجری محترم اجلاس به جهت ذیق وقت مقدور نشد ، لذا به مشاهده کلیپ تهیه شده از اهم فعالیت های خانه ریاضی استان که توسط ریاست محترم خانه ریاضیات جناب آقای فرهنگی تهیه گردیده بود ،پرداختند.

در ساعت ۱۱ از میهمانان پذیرایی بعمل آمد تا با استراحت کوتاهی ، مدعوین در میز گرد اتحادیه نمایندگان انجمن های ریاضی استانهای سراسر کشور با دبیر اتحادیه در محل سالن جلسات مرکز شهید رجایی ترتیب داده شده بود حضور بهم رسانده و نظرات ودیدگاههای خود را با دبیر اتحادیه مطرح نمایند.

این میز گرد قرار بود با حضور مسئولین وزارتی برگزار گردد که به علت عدم حضور مسولین وزارتی ، با سخنان جناب آقای تقی زاده کارشناس مسئول آموزش نیروی انسانی  اداره کل آموزش و پرورش استان آذربایجان شرقی برگزار گردید و حضار به بیان دید گاههای خود پرداختند ....

بعداز ظهر نیز مدعوین در این اجلاس به برنامه ترتیب داده شده اتحادیه در قالب کمیته های علمی پرداختند و راس ساعت ۳۰/۴ از دهکده توریستی کندوان دیدن نمودند.و بعد از شام جلسه علمی اجرایی اتحادیه برگزار گردید.

در دومین روز اجلاس روز پنج شنبه مورخه ۶/۳/۸۹ از ساعت ۳۰/۸ مدعوین در کارگاه تخصصی که توسط جناب آقای دکتر رجالی ترتیب داده شده بود شرکت نمودند و ...در پایان اجلاس کمیته های علمی به قرائت صورت جلسات و تصمیمات متخذه ی کمیته های علمی تخصصی پرداختند و مراسم اختتامیه راس ساعت ۵۰/۱۲ برگزار گردید .تا بعد از نهار همکاران از نقاط دیدنی شهر دیدن نمایند .در این بازدید همکاران از مقبره الشعرا ،بازار و ائل گولی تبریز دید نمودند.

در پایان از کلیه عزیزانی که در این مدت میهمان انجمن ریاضی استان بودند تقدیر و تشکر می گردد و امیدواریم تمامی قصورات و کاستی های موجود را  در برگزاری ،پذیرایی، پذیرش؛ تمهدات و غیره ... را به بزرگواری خود ببخشند.

عکسها و فیلم اجلاس بعد از آماده شدن از طریق این وب سایت در اختیار علاقمندان قرار خواهد گرفت

به امید دیدار مجدد
 
 
با تشکر مجدد از همکاران ارجمند در انجمن معلمان ریاضی استان آذربایجان شرقی
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد