انجمن علمی و آموزشی معلمان ریاضی استان آذربایجان‌ غربی

انجمن علمی و آموزشی معلمان ریاضی استان آذربایجان‌ غربی

.: ریاضیات شانه بر زلف پریشان عالم است :.
انجمن علمی و آموزشی معلمان ریاضی استان آذربایجان‌ غربی

انجمن علمی و آموزشی معلمان ریاضی استان آذربایجان‌ غربی

.: ریاضیات شانه بر زلف پریشان عالم است :.

. چند خبر از سفر وزیر آموزش و پرورش به استان

جلسه ۴ ساعته وزیر آموزش و پرورش با اعضای شورای معاونین مناطق ۲۴ گانه استان آذربایجان غربی 

 نشست مشترک اعضای شورای معاونین مناطق ۲۴ گانه استان آذربایجان غربی عصر امروز با حضور وزیر آموزش و پرورش برگزار شد.

 به گزارش مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش به نقل از اداره کل آموزش و پرورش آذربایجان غربی ، این جلسه که با شرکت اعضاء شورای معاونین استانی و شهرستانی استان با حضور وزیر آموزش و پرورش و استاندار آذربایجان غربی در سالن کنفرانس اداره کل بر ق استان ترتیب یافت ، دکتر حمید رضا حاجی بابایی در پایان پس از ارائه گزارش عملکردی از سوی مسئولین و مدیر کل آموزش و پرورش استان به جمع بندی انتقادات و پیشنهادات همکاران و حاضرین در جلسه پرداخت.

 گفتنی است وزیر آموزش و پرورش بعد از ظهر امروز بیست و یکم مهر ماه ،به ارومیه سفر کرده است.

 

 

وزیر آموزش و پرورش :
آذربایجان غربی پتانسیلهای لازم جهت برگزاری مسابقات والیبال دانش آموزان آسیا را دارد 

وزیرآموزش و پرورش عصر امروز پس از ورود به فرودگاه بین المللی ارومیه گفت: آذربایجان غربی پتانسیلهای لازم جهت برگزاری مسابقات والیبال دانش آموزان آسیا را دارد.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش به نقل از اداره کل آموزش و پرورش استان آذربایجان غربی،دکتر حمید رضا حاجی بابایی با بیان مطلب فوق  اظهارکرد: آذربایجان غربی یکی از استانهای مستعد و نام آور کشور در ورزش والیبال است و انتظار می رود  رقابتهای والیبال آسیا با حضور دانش آموزان مستعد آسیایی و ایرانی به خوبی در استان برگزار شود .

وزیر آموزش و پرورش به تعامل اداره آموزش و پرورش استان آذربایجان غربی با وزارت متبوع در بخش ساخت مدارس تاکید کرد و افزود: افتتاح آموزشگاه و پروژه های آموزشی از مهمترین بخشهای این سفر است.

 حاجی بابایی ادامه داد :استان آذربایجان غربی در بخش هوشمندسازی مدارس جزء استانهای برتر کشور بوده و در این مدت فعالیتهای قابل قبولی به انجام رسانده است.

 گفتنی است ،دیدار با روساء و شرکت در شورای معاونین و هماهنگی ادارات آموزش و پرورش استان از دیگر برنامه های سفر وزیر آموزش و پرورش به استان آذربایجان غربی می باشد.  

 

در ادامه رقابتهای والیبال دانش آموزان آسیا؛
پیروزی قاطعانه دانش آموزان آذربایجان غربی بر تیم سریلانکا 

چهارمین دوره رقابتهای والیبال دانش آموزان آسیا در حالی ادامه می یابد که تیم آذربایجان غربی توانست تیم سریلانکا را در سه ست متوالی شکست دهد.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش به نقل از اداره کل آموزش و پرورش آذربایجان غربی ،در این راستا دانش آموزان والیبالیست استان امروزدر نخستین دیدار خود از این رقابتها توانستند با نتیجه سه بر صفر پیروز میدان شوند .

بر اساس این گزارش در دو ست اول و دوم تیم آذربایجان غربی توانست  با نتیجه ۲۵ بر ۱۶  و  ست سوم را با حساب ۲۵ بر ۱۴ تیم سریلانکا را از پیش رو بردارد .

به این ترتیب در ادامه بازیها تیم آذربایجان غربی از گروه ب ، بیست و سوم مهرماه با تیم اندونزی بازی خواهد داشت. 

 

با حضور وزیر آموزش و پرورش؛
آیین افتتاحیه چهارمین دوره مسابقات والیبال دانش آموزی آسیا فردا در ارومیه برگزار می شود  

با حضور وزیر آموزش و پرورش آیین افتتاحیه چهارمین دوره مسابقات والیبال دانش آموزان آسیا عصر فردا در مجموعه ورزشی شش هزار نفری الغدیر ارومیه برگزار می شود.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش به نقل از  اداره کل آموزش و پرورش آذربایجان غربی، دکتر حاجی بابایی عصر امروز پنجشنبه وارد ارومیه مرکز آذربایجان غربی خواهد شد و طبق برنامه از پیش تعیین شده در جلسه شورای معاونین آموزش و پرورش آذربایجان غربی شرکت خواهد کرد.
 افتتاح پروژه های عمرانی و توسعه فن آوری های نوین از برنامه سفر وزیر آموزش و پرورش به آذربایجان غربی است.
بر اساس این گزارش، افتتاح پروژه مجتمع آموزشی شهید صیاد شیرازی ، کلنگ زنی احداث هنرستان ۱۸خرداد ارومیه از جمله برنامه های سفر دکتر حاجی بابایی به استان آذربایجان غربی است.

 

 

مدیر کل آموزش و پرورش آذربایجان غربی:
تدوین ۸ محور آموزشی نقطه عطف عملکرد آموزش و پرورش آذربایجان غربی در سال جاری است

به گزارش مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش به نقل از  اداره کل آموزش و پرورش آذربایجان غربی ، ولی سمرقندی در نشست مشترک اعضای شورای معاونین مناطق ۲۴ گانه استان با اشاره به تدوین برنامه های آموزشی  براساس اسناد تحولی رویکرد عدالت در آموزش و پرورش گفت : توسعه و تعمیق برنامه های فرهنگی و تربیتی، توسعه عدالت آموزشی، ارتقاء کیفیت آموزش ،توسعه سواد آموزی ،ساماندهی فضاهای آموزش و پرورش اهم فعالیت های این اداره کل  در سال تحصیل جدید است .

وی ساماندهی و توسعه نیروهای کاری،توسعه زیر ساختهای فناوری ، افزایش بهره وری و استقرار نظام جامعه مدیریت عملکرد را از دیگر برنامه های مورد توجه از سوی اداره کل آموزش و پرورش استان آذربایجان غربی عنوان کرد.

مدیر کل آموزش و پرورش استان همچنین با اشاره به اهمیت توسعه و ساخت فضاهای اردوگاهی اظهار داشت : با توجه به وجود ۷ فضای اردوگاهی در سطح استان در زمان حاضر این تعداد به ۱۸ فضای اردوگاهی ارتقاء یافته است .

سمرقندی شناسایی و جذب افراد محروم از تحصیل را بسیار مهم عنوان و اضافه کرد : با توجه به اهمیت موضوع از تمام مسئولان استانی و شهری در جهت شناسایی و معرفی این مهم تقاضای همکاری مضاعف داریم .

سمرقندی در پایان تاسیس ۱۸ مدرسه ورزش، ۶۰۹ مدرسه قرآن و اجرای کامل طرح صبا  در راستای سیاست تحولی آموزش و پرورش را از جمله مهمترین برنامه های اجرایی  استان برشمرد. 

 منبع:medu.ir

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد