انجمن علمی و آموزشی معلمان ریاضی استان آذربایجان‌ غربی

انجمن علمی و آموزشی معلمان ریاضی استان آذربایجان‌ غربی

.: ریاضیات شانه بر زلف پریشان عالم است :.
انجمن علمی و آموزشی معلمان ریاضی استان آذربایجان‌ غربی

انجمن علمی و آموزشی معلمان ریاضی استان آذربایجان‌ غربی

.: ریاضیات شانه بر زلف پریشان عالم است :.

. تیم فوتبال دانش‌آموزی ایران "نایب‎قهرمان" جهان

  تیم فوتبال دانش‌آموزی ایران "نایب‎قهرمان" جهان

 قائم‎مقام وزیر آموزش و پرورش در امور تربیت‌بدنی و سلامت، از نایب‌قهرمانی تیم ملی فوتبال دانش‌آموزی ایران در مسابقات جهانی برزیل خبر داد.

 کیومرث هاشمی با اعلام این خبر اظهار داشت: تیم فوتبال دانش‌آموزی جمهوری اسلامی ایران در مرحله نهایی بیست و دومین دوره رقابت‌های قهرمانی جهان در برزیل در جایگاه نائب قهرمانی قرار گرفت.

وی افزود: تیم فوتبال کشورمان شب گذشته در دور نهایی این رقابت‌ها، مقابل تیم ملی فوتبال دانش‌آموزی آلمان با ارائه یک بازی زیبا، قدرتمند و حرفه‌ای، با نتیجه 3 بر 4، نتیجه را به رقیب واگذار کرد.

هاشمی ادامه داد: تیم فوتبال ایران در این دوره از رقابت‌ها با تیم‌های آلمان، ایتالیا، شیلی و دانمارک در گروه D قرار داشت که بر این اساس، در مرحله مقدماتی در مقابل آلمان بدون گل به تساوی رسید و تیم‌های دانش‌آموزی ایتالیا و شیلی را با نتیجه «2 بر صفر» و دانمارک را نیز با نتیجه «4 بر 2» شکست داد.

قائم مقام وزیر آموزش و پرورش در امور تربیت‌بدنی و سلامت اضافه کرد: تیم کشورمان در مرحله یک‎هشتم نهایی، تیم بلغارستان را «3 بر صفر» و حریف ترکیه‌ای خود را در نیمه‌نهایی و در ضربات پنالتی با نتیجه «5 بر 4» شکست داد.

 «آرمان قربان‌نژاد، پیمان سلمانی، آرام عباسی، محمدرضا قدرتی‌پور، ساسان رجب‌زاده کارپزی، میلاد صفایی، محمد دانشگر، محمد شمسی‌پور، علی علی‌پور، مرتضی زهراوی‌زاده، حسن فتح‌الله‌زاده، فرشید اسماعیلی، علی فتحیان، حسن قاسمی، محمد اکبری ذوالبین، کوروش رضایی، یوسف ارج دستجردی و پیمان حسین‌زاده» اعضای تیم فوتبال دانش‌آموزی کشورمان را تشکیل می‌دادند؛ همچنین اسماعیل اسماعیلی (مربی)، علی‌اصغر لک (حراست) ، عباس‎علی میرسیستانی (همراه)، منوچهر بهمنی (سرپرست)، مصطفی سفال‌منش (کمک‏سرپرست)، مسعود میرزاده (سرمربی) دیگر همراهان تیم فوتبال دانش‌آموزی کشورمان در این دوره از رقابت‌ها بودند.

 بیست و دومین دوره مسابقات فوتبال جهانی برزیل از 22 فروردین با حضور تیم‌هایی از 21 کشور جهان در شهر «فورتالیزار» در چهار گروه برگزار شد؛ اعضای تیم فوتبال دانش‌آموزی کشورمان ساعت 3:30 دقیقه بامداد چهارشنبه 31 فروردین از طریق فرودگاه بین‌المللی امام خمینی(ره) به میهن اسلامی بازمی‌گردند.

تاریخ خبر : 29/1/1390 

 پس از کسب عنوان نایب قهرمانی تیم فوتبال دانش آموزان ایران در رقابت‌های جهانی وزیر آموزش و پرورش کشورمان با صدور پیام تبریک این موفقیت بزرگ را نشانه آینده روشن ورزش کشور دانست.

به نقل از مرکز اطلاع‌رسانی و روابط‌عمومی وزارت آموزش وپرورش، مهدی حاجی‌بابایی در پیام خود آورده است:« فرزندان عزیز و پرافتخار من؛

صعود مقتدرانه شما بر سکوی نایب قهرمانی بیست‌ودومین دوره مسابقات جهانی فوتبال ISF که در کشور برزیل برگزار گردید، فضای جامعه اسلامی و محیط‌های آموزشی را آکنده از شادی نمود.

این همت و تلاش خستگی‌ناپذیر که صفت نسل جوان و آینده‌سازان ایران اسلامی است، نویدبخش پیروزی‌های درخشان جوانان دانش‌آموز ایرانی در دیگر عرصه‌ها مایه خودباوری و امید بستن به این نسل پرتوان برای ساختن جامعه‌ای مقتدر، پویا و شکوفاست.

این خیزش ورزشی و اهتزاز پرچم جمهوری اسلامی ایران را در میادین جهانی ورزش به شما دانش‌آموزان، مربیان، دست‌اندرکاران و ملت بزرگ ایران تبریک عرض می‌نمایم و توفیق روزافزون همه شما را در عرصه‌های مختلف ورزشی و اجتماعی از خداوند متعال خواستارم.»

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد